Stichting Tamsarya Project

Surya was een kansarm kind die een plek kreeg op de Kumari school. Hij was een intelligente leerling die graag arts wilde worden.

Ruim 6 jaar geleden slaagde Surya voor zijn toelating tot een van de medische universiteiten in Nepal. Onlangs is hij geslaagd als arts. De kosten van zijn 5 jarige opleiding (€ 32.000.- ) heeft Rotary Haarlemmermeer Schiphol ter beschikking gesteld. Surya gaat de komende 7 jaar werken in het gezondheidscentrum van Kumari Trust en zal zich inzetten voor de gezondheid van arme Nepalezen.

” Met hulp van Rotary Haarlemmermeer Schiphol is Surya’s jongensdroom uitgekomen. Onze stichting is de club ontzettend dankbaar.

Naast de hulp aan Surya sponsorde jullie club ook dertig arme meisjes, die de opleiding voor verloskundige volgden en nu werkzaam zijn in heel Nepal! “

Dank je wel Rotary

Tress van Rijsewijk